Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nicole Hofman - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Nicole Hofman - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 November 2017 | Nederland, Groningen

Hoi geïnteresseerden!

Leuk dat je mijn avonturen wilt gaan volgen.
In januari verruil ik het koude Nederland voor het warme gedeelte van ons Koninkrijk; Curacoa. Hier zal ik drie maanden gaan werken als therapie-assistent bij het Curacoa Dolphin Training en Research Centre (CDTC)

Bijna een jaar geleden zocht ik uitdaging voor na mijn studie logopedie. Deze was ik, door mijn stage, een beetje uit het oog verloren. Via via kwam ik erachter dat er ieder jaar bij het CDTC in Willemstadpas afgestudeerden (para)medici als fysiotherapeuten, ergotherapeuten, psychotherapeuten en logopedisten uit Nederland, Belgie en Duitsland gevraagd worden in de het ondersteunen van de therapieën die het centre aanbiedt. Gesolliciteerd (met hulp van vriendinnetje Laura) én aangenomen als therapie assistent vanaf januari t/m maart. Superfijn, want zoals de meeste mensen wel weten heb ik een klerehekel aan de Nederlandse winter ;).

Momenteel (begin november) ben ik mijn reis aan het voorbereiden. En zoals de meeste mensen ook wel weten, ben ik niet zo georganiseerd dus ik moet nog redelijk wat doen. Een reiskoffer kopen, een gewoon paspoort en medisch paspoort aanvragen etc. Maar ach, ik heb nog 8 weken dus dat komt wel goed. ;)